baksmälla

Kroppen och huvudet känns som dagen efter en bättre fest. (Tror jag iallafall, det var länge sedan en bättre fest inkuderade alkohol mer än i ytterst måttliga mängder.) Huvudet värker och kroppen känns helt orkeslös, men musklerna är stela och värker. Men minnena får mej att le.

Det var mycket igår. Och jag antar att jag spände mej en hel del. Det är väl därför jag är så trött i kroppen.

Ska ta det lugnt idag och bara gå här hemma och dega. Ja, och så ska vi ju till AC. Vilket inkluderar en tur över den förhatliga bron. Men det får gå.

Förresten, så glömde jag bort min belöning igår. När mamma och jag var i stan hittade jag en jättefin ampel som jag köpte till svägerskan. Och så köpte jag en till mej själv (detta var innan jag lagt in räkningarna...) och fick den inslagen. Tänkte spara den tills jag gjort något riktigt bra. Och det har jag ju gjort nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0