blommor

Nu känns det lite bättre. Njuter av ensamheten och tystnaden.
Cyklade iväg till blomsteraffären och köpte lite nya blommor. Men hade tyvärr ingen blomjord hemma så mitt stenarrangemang får vänta.

Det är kanske inte så konstigt om jag känner mej orolig just nu. När jag tänker efter. På lördag ska vi till AstridLindgrensVärld. Lång bilresa och gå omkring där hela dagen. Jobbigt!
Och på söndag morgon åker jag till Malmö. Som sällskap bara, så jag kan inte åka hem tidigare om jag skulle vilja. Vilket känns jättejobbigt. Men jag SKA följa med. I värsta fall får jag väl sitta och uggla i syrrans lägenhet.

Och så är det ju redan augusti. Min sommarledighet börjar närma sej sitt slut. Snart väntar KBT-träning med bilkörning igen. På motorväg. Till jobbet.

Men än är det några veckor kvar. Vet inte exakt när jag ska börja i terapin igen. Min terapeut hade nämligen inte bestämt sej för hur länge han ska vara ledig. Hade ju varit skönt att veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0