bra-tack-hjälp

Utökade min runda idag. Bra. Men jag är fruktansvärt irriterad på mitt tänk. Jag gick på toa vid halv sju precis innan jag gick ut. Fick en del ångest mot slutet av rundan och kände mej kissnödig. Fine. Men jag har fortfarande inte varit på toa och det är tre timmar sedan jag kom hem. Det finns ju absolut ingen logik i mina tankar. Jag hade överaktiv blåsa vilket innebar att jag kunde bli akut kissnödig fem minuter efter att jag gick hemifrån. Men jag har varit "botad" sedan i januari. Nu är det inget problem, men jag har fortfarande kvar rädslan. Vill kunna ta mej snabbt till en toalett utifall att.

Jag vill ju inte tänka så här. Jag vet ju att det inte är något problem. Egentligen. Varför kan jag inte lita på det? Varför kan jag inte lita på mej själv?


Bra:
- mina "uteblommor" är fortfarande fantastiskt fina!
- jag har varit på utflykt med barnen
- jag har utökat min promenadrunda

Tack:
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att det är sommar
- tack för att jag kan cykla till affären

Hjälp:
- hjälp mej att inte ta på mej för mycket saker
- hjälp mej att trotsa min ångest
- hjälp mej att inse hur jag vill leva mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0