bra-tack-hjälp

I morgon ska jag och mannen till banken. Efter dagens bravader funderade jag på om jag kanske skulle köra ensam till mannens jobb och plocka upp honom där. Det skulle nog gå. Men nu har det hänt något med däcket på cykeln, så han måste ta bilen imorgon. Lite synd nu när jag var laddad. Men det blir kanske bäst så. Ska inte ta i för mycket nu.

Är supertrött ikväll. Sov inget vidare i natt heller. Försökte sova en stund efter lunch, men lyckades inte somna.
Så jag går nog och lägger mej redan nu.

Bra
- körde ensam!!!!!
- har varit aktiv hela dagen (utom när jag vilade)
- är en bra mamma

Tack
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att det finns mat att köpa
- tack för att jag har pengar att köpa mat för

Hjälp
- hjälp mej klara av bankmötet imorgon
- hjälp mej att leva i nuet
- hjälp mej att inte stressa upp mej för småsaker


Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Ta lagom små, eller stora, steg. Ta det i din takt. Det är det bästa. Ha det bra!

2007-08-13 @ 21:32:24
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: malve

Men det är svårt att iförväg veta vad som är lagom.

2007-08-15 @ 12:13:26
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0