bra-tack-hjälp

Tjugo över nio och jag är jättetrött. Och jag som sov så länge idag. Orkar inte lägga in på Tradera nu, får ta det någon annan kväll. Jag vann iallafall budgivningen på klänningen. Och behövde inte ens gå upp i mitt maxbud.

Bra
- jag är en BRA mamma
- jag har varit lugn och harmonisk
- jag är kärleksfull

Tack
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att jag kan älska
- tack för att jag vågar

Hjälp
- hjälp mej att vara fokuserad på terapin
- hjälp mej att klara av träningen. Det är NORMALA reaktioner. Ingenting farligt!!!

Kommentarer
Postat av: Fru Fundersam

Vad bra att du kör denna helande process så ofta.
Att tala om för sig själv, om och om igen att man duger!

2007-08-30 @ 22:16:57
URL: http://frufundersam.bloggagratis.se/
Postat av: Di

Oj säger jag vilken dag du har haft, otroligt vad många positiva saker du hittat idag! Bra att du väljer att göra det som känns rätt för dig och sånt du känner att du blir glad och mår bra av. Det är ju så det ska vara. Sköt om dig! Njut och sov gott:)

2007-08-30 @ 22:34:58
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0