det gjorde jag bra

Hemma igen efter en middag på tu man hand.
Min älskade fick ta sig en starköl. Så man kan säga att jag körde hem ensam. Med totalansvar för att ta oss hem.
Och det gick jättebra. Lite småångest, men inga panikkänslor. Inte ens vid rödljusen. Dessutom var det nån cruisingträff ikväll. Fullt med raggarbilar som cirkulerade just där jag parkerat.

Vi stannade inte så länge på stan. Jag hade lite småångest inför hemkörningen och ville ha det avklarat.

Vilken dag. Är jätteglad och nöjd och stolt. I morgon blir det röjande igen. Och till AC på eftermiddagen. Hon har flera växter som ska delas, så jag ska få lite perenner av henne. Så snällt. Och äntligen kommer jag igång med min rabatt.´

Bra
- jag är modig som körde hem
- jag är modig som åkte till jobbet
- jag är värdefull

Tack
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för den här härliga eftermiddagen ute
- tack för att jag har ett arbete att gå tillbaka till

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du är duktig! Jag läser här varje dag men det är första gången jag kommenterar. Ska skärpa mig.
/Kram Smultronblomman

2007-08-25 @ 23:19:39
URL: http://www.smultronblomman.wordpress.com
Postat av: Miranda

Vad blir det för perenner? Jag är också inne på det... Ska försöka få till en lite hög rabatt för att avskärma på min lott. Jag läser och läser... Men har tänkt att jag kanske ska utgå från färg. Blir så nervös, men jag får väl prova mig fram. Man kan ju alltid ändra om det inte blir bra.
Vad roligt att dagen gick bra! Vet inte om man säger grattis kanske... Men det är i alla fall väldigt roligt att höra.
Kram

2007-08-26 @ 10:15:32
URL: http://mirandasmellanrum.blogspot.com
Postat av: Di

Vad härligt att det gick så bra för dej! Men det visste jag ju att det skulle göra :) synd att det är så långt till dig.Har många perenner du kunnat få av mig till din nya rabatt. Kram får du iallafall för att du varit så bra idag :)

2007-08-26 @ 21:27:30
Postat av: malve

Di: det är ju tanken som räknas. tack!
M: måste nog gå och leta upp min fusklapp innan jag kan svara på det :)
V: Roligt att du brukar kika in här!Jag läser hos dej oxå :)

2007-08-26 @ 21:54:12
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0