eftermiddag

Nu har jag varit hos E och pratat bort ett par timmar. Äntligen förstår jag allt det hon pratat om sedan jag blev sjukskriven. Om att ta en sak i taget, om energi och så vidare. Hon är verkligen en förebild för hur man kan ordna sin tillvaro utifrån sej själv efter att ha mått dåligt. Ett samtal med henne fyller mej verkligen med energi!

Och så har jag sett ut mej en t-shirt och en tunika också. Det blir inte så mycket till barnen från me&I den här gången. För mamma ska ha istället. :) Vi fick påfyllning i kassan - mannen var föräldraledig i sommar. De pengarna hade vi glömt bort. Trevligt!

Oj, vad jag är trött. Men det är ingen idé att sova. Bättre att jag lägger mej tidigt ikväll istället. Funderar på att ta bilen och åka och handla på ica när mannen kommer hem. Har 10%-rabatt på ett köp så då kan jag ju passa på att fylla upp skafferiet.

Nu ska jag ut i trädgården en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0