en bra eftermiddag

Resten av dagen gick bra!
Jag körde ensam halvvägs till stan (ett rödljus). Var orolig och hade lite småångest. Toppenbra!
Sen plockade jag upp mamma och körde vidare. Med henne i bilen hade jag ingen ångest alls.

Köpte presenter till mannen, sonen och svägerskan. Och tre tröjor till mej själv. Plus en present som jag ska ge mej själv när jag vill belöna mej. Gick på stan utan några speciella ångestkänslor. Lite tankar som kom upp mot slutet bara.

Hemvägen gick bra. Tog en annan väg hem så jag slapp rödljuset med vänstersväng. Så nu är det bara positivt inför bilkörningen till terapin imorgon. Och mannens möte var tydligen inställt, så krisar det så kan han rycka ut. Han frågade om han skulle skjutsa mej, men nu har jag ju ställt in mej på att köra själv så då ska jag göra det.

Borde kanske fundera lite mer inför terapin imorgon. Senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0