första träningspasset

blir imorgon. För i dag var jag bara på genomgång (numro två). Tur att jag följde med på den, för jag kom faktiskt inte ihåg ett dugg från sist. Så nu ska jag få lite större muskler och träna bort spänningar och stress.
Det sistnämnda är det viktigaste. Siktar in mej på två gånger i veckan.

Sista avsnittet av Morden i Midsomer börjar snart. Ska se det om jag orkar. Är väldigt trött. Trots att jag somnade ute i solen en stund innan jag skulle hämta på dagis. Var helt röd i ansiktet när jag vaknade. Skönt var det i allafall.

Bra
- jag tog tag i träningen
- social
- bra mamma

Tack
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för den här soliga höstdagen
- tack för att jag är fysiskt frisk

Hjälp
- hjälp mej att komma iväg till träningen imorgon

Kommentarer
Postat av: Ananasens

Träna nått borde jag också komma iväg på. Av samma viktiga anledning som du. Vet bara inte vad.
Orkade inte med Midsommer, bara somnade så jag återgick till dator.

2007-08-28 @ 22:11:20
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/
Postat av: Nina på Johangården säger

Lycka till med träningen!
Ha en skön dag!

2007-08-29 @ 08:05:30
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Hosanna

Säger som Ananasens; träna borde jag...har ju skogen inpå knuten och strålande sol så varför sitter jag här? Är det för att ångesten gör mig seg som sirap?
Orkade inte heller med hela Morden i Midsomer utan pillade med mina naglar istället och har just konstaerat att jag inte är typen som ska ha bronsfärgade eller bruna naglar. Ska nog vara a) naturell med fransk manikyr eller b)ha riktiga konstverk. Tjing!

2007-08-29 @ 09:19:59
URL: http://hosannas.blogg.se/
Postat av: malve

Jag såg bara en halvtimme, sen gick jag och la mej. Var jättetrött och somnade bums.
Kul med manikyr. Det borde jag också göra. Klipper bara naglarna tråkigt korta. Men praktiskt...

2007-08-29 @ 14:56:27
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0