framsteg i körningen

När jag körde till terapin idag var mannen hemma med barnen. Så han kunde ju faktiskt inte komma till undsättning om jag hade behövt det. Och mamma kan inte gå ifrån på jobbet på förmiddagarna (om det inte är superakut, förståss). Så jag körde ju utan back-up.

Jag körde till min bror ikväll. Tänkte köra landsvägen, men missade avtagsvägen. Så då tänkte jag att det väl var lika bra att ge mej ut på motorvägen. Och det gick bra! Så jag körde hem också. Mannen undrade om han fick dricka ett glas vin...men där gick gränsen. Ville inte sitta och oroa mej hela kvällen för hemfärden.

Barnen lekte som vanligt jättebra. Jag gosade en massa med lilltjejen, så goa de är när de är två månader (...och mätta och glada). Vi ses imorgon också, för då är det kalas för familjens grabbar.

Tänk att jag vågade köra på motorvägen igen. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0