hos Pippi i Villavillekulla

Naturligtvis var de försenade, brorsan och hans familj. Tur. För jag hade räknat med det trots allt och skulle fått snabbduscha annars.

Dagen gick väl sådär. Kaos inuti redan under bilfärden. Suck. Och så min svägerska på Astrid Lindgrens Värld. Hon är verkligen inte som jag. Flummar runt i sin egen lilla värld. Utan att samplanera med oss andra. Jag styrde upp det hela lite. Så att barnen både fick se Pippi och en föreställning. Jobbigt för min ångest också att bara lulla omkring. Vill ha raka rör.

Det är de första timmarna som är värst, så att vi var hela dagen spelade ingen större roll. Tvärtom ganska bra eftersom man ska stanna kvar i situationerna tills allt känns normalt. Fast jag utsatte mej inte för något extra. Gick inte in i hus fullproppade med folk. Och så. Hade panikkänningar ett par gånger. När vi satt och tittade på Ronja Rövardotter. Men det kom av sej nästan innan det börjat. Medicinen?

Är trött trött trött!
Ska duscha och sen gå och lägga mej.
Imorgon stundar nya äventyr. Resan till Malmö. Vi åker inte så tidigt. Så jag packar imorgon. Blir inte så mycket när man reser utan familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0