klippning

Skulle precis skriva att jag ska sätta upp ett delmål - att köra till frisören.

Men så kom jag på att jag ju kan köra dit nu.
Jag klarar ett rödljus galant, så då borde väl två också gå bra.
Det får väl bli om två veckor då, eftersom mannen är borta nästa vecka.
Vet inte varför, men när han är bortrest så vill jag inte köra. Vad är jag rädd för?

Kanske är jag rädd för att jag ska få en panikattack så att jag inte orkar hämta barnen på dagis.
Eller att jag får ett bakslag så att jag inte vågar gå ut.

Inte särskilt sannolikt, men det känns inte som att det är dags att bråka med den föreställningen än.
Det blir fler jobbresor i höst  :(  (Fast jag är ändå glad, han har inte varit i väg det senaste året på grund av min situation.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0