körde hela vägen hem

Mannen var trött så jag sa att jag kunde köra. När vi närmade oss Ölandsbron så tänkte jag att det är väl lika bra att köra vidare. Testa om medicinen funkar. Och det gick bra! Jag fick bara småångest. Mest för att jag glömde att andas, tror jag.  Ingen panikattack. Så efter bron svängde jag ner på motorvägen. Brukar få en massiv ångest när jag kör ner, men det fick jag inte idag.

Har haft en härlig semester. Jag har kört mycket bil, vilket inte alls har varit jobbigt. Och så har vi åkt på lite utflykter, vilket också har gått bra.

Brorsan med familj har också varit i stugan. I onsdags trotsade vi regnmolnen och tog traktorn med vagn ner till sjön och grillade. För en stund skingrades molnen och vi fick se en vacker solnedgång. När vi kom hem började det regna.

Nu på hemvägen passade vi på att fira min svärmors födelsedag. Det var riktigt trevligt som omväxling. Kanske för att mannen och barnen har varit där en hel del på sistone.
Så nu har vi det gjort. Passade på att ha gäster i stugan oxå. Skönt att ha det där, det blir lite mer okonstlat i stugan.

Imorgon blir det tvätt och städ och på måndag börjar jobb, dagis och fritids.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0