dan före dopparedan

Jag går här och julstökar i ett tomt hus. Resten av familjen är hos min mamma ett par timmar. Det kanske inte var så smart att öka medicinen så nära inpå jul, för nu är hela mitt inre i uppror, fyllt av ångest. Det känns lite bättre att få vara själv. Helst hade jag velat gå och lägga mej, men det är ju så mycket som måste göras just idag så jag tar det i lugnt tempo.

Nu har jag gjort Jansonen färdig och ansjovisdoften fick mej att komma i julstämning. Om en stund ska jag baka delarna till pepparkaks"huset" så att det bara är att sätta ihop dem när familjen är samlad igen. Vi har en mystisk kombination av pepparkakshus, bomull och julkrubba som är alldeles underbar.


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hoppas att du får en bra och lugn jul utan för mycket ångest utan mest mys med familjen:) Massor av kramar Maria

2007-12-23 @ 19:08:08
URL: http://livetsommaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0