dansavslutning

Oj, vad mycket folk det var. Sporthallen var fylld till bredden. Och de enda lediga platserna var i mitten, så jag satt instängd. Kände att paniken var på gång några gånger, men det blev aldrig mer än ångest. Skönt! Och när det var en kvart kvar var lilltjejen kissnödig, så då fick jag en ursäkt för att gå därifrån.

Tur att jag inte visste att det skulle vara så mycket folk. Då hade det varit jättejobbigt innan.

Och dottern dansade förståss fantastiskt bra (såklart mamma tycker). Hon riktigt strålade av glädje. Härligt!

Nu ska jag damma färdigt i köket och sedan hoppas jag kunna vila en stund innan gästerna kommer.

Kommentarer
Postat av: Di

hoppas att kvällen blev skön för dig du verkar ändå klarat dagen bra, med alla små detaljer av oro.
BAUTAKRAM från en pluggis..

2007-12-02 @ 11:08:05
Postat av: Ananasens

Skönt att det gick bra, och ibland är det gott att inte veta allt i för väg. :)

Hoppas du har en mysig 1:a advent.

Kram

2007-12-02 @ 16:37:01
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0