ensam och hungrig

Bara för att min man skulle komma iväg och handla julklappar så åt vi middag redan vid fyra idag. Vilket medförde att barnen (som äter mellis vid två) inte var särskilt hungriga och därför behövde en kvällsmacka. Och nu sitter jag här med knorrande mage. Får väl ta ett par knäckemackor när jag orkar resa på mej.

När jag badade barnen fick jag tillbaka ångesten som jag känt tidigare när jag varit själv med dem. Jag reagerade med att bli ledsen och rädd. Tills jag kom på att jag ju ökat medicindosen. Det förklarar även svettningarna. Skönt!

I morgon har jag bara ett par småsaker kvar att göra: slå in två klappar som kom idag, lägga in räkningarna och göra budet och åka och handla blommor till julgrupperna. Det sista gör jag direkt efter terapin.


Kommentarer
Postat av: Eva

Så du ska slå julklappar i morgon?
Det är ju nästan det bästa med hela julen :-) Jag tycker det är jättekul att slå in paket.
I år har jag till och med fått till några halvdana julrim :-))

2007-12-20 @ 21:14:20
URL: http://suntliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0