kaffepaus

(Rackarns, jag har börjat dricka kaffe på regelbunden basis efter alla "bara en kopp för sällskaps skull" under julledigheten.)

Fixarstatus:
Under kontroll.

Stressnivå:
Också under kontroll. Blev som vanligt stressad när jag gick och plockade. Det borde ju kunna vara ganska rogivande när man har gott om tid, men jag får en stresstopp direkt.

Humör:
Ganska glatt. Lite trött (dåligt med sömn i natt)

Planer för eftermiddagen:
- Städa bokhyllan (!!!!!!!)
- Baka bröd
- Stympa ett par murgrönor till bordsdekorationen (som vi gjorde nästan klar igår - silver och blått).
- Kroppsskanning
- Dusch och fix
- Matlagning

Kommentarer
Postat av: Ananasens

Hoppas festen blir lyckad!

Kram & Gott Nytt År!

2007-12-31 @ 22:03:40
URL: http://dagenstankar.wordpress.com/
Postat av: maria

Ett riktigt gott 2008 önskar jag dig, vännen!!! Kram:)

Postat av: Auriana

Gott Nytt 2008 vännen

Även här har det efterlängtade vita på marken kommit.
Igår kom det och båda jag hund och ungar blev glada..
Ska ta en låååång ´promenad strax med hunden...
kram
Auriana

2008-01-01 @ 11:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0