magont

Magen har inte känts speciellt rolig i eftermiddag, och jag har gått omkring och hoppats att det är nervositet. Men nu undrar jag... sonens mage är inte heller på sitt bästa humör. En magsjuka den här veckan är inte direkt någon hit.

- jag är själv med barnen måndag till tisdag kväll för min man ska på kurs (förlagd till Malmö så att han kan roa sej med min syster+sambo medan jag sitter här hemma och har det tråkigt)

- i morgon ska jag till läkaren på förmiddagen och prata om hur vi ska lägga upp sjukskrivningen framöver.
Denna träff är jätteviktig för:

- på onsdag har jag avstämningsmöte med jobbet, FK, läkaren och psykologen.

Jag ringde till mamma och frågade om hon kan rycka ut och passa barnen om sonen inte är frisk i morgon. Förmiddagarna är tajta på hennes jobb men det kanske skulle kunna gå. (Jag tror att hon kan vabba ett par timmar eftersom jag är sjukskriven.) 

I värsta fall får det väl bli ett telefonmöte. Inte någon höjdare direkt men bättre än ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0