samlar mej inför ica-besöket

Inga extrapriser...bara det som står på listan...inga tag tre betala för två...inga...

Det har inte gått så bra med mitt extraprisstopp. Flera återfall, både planerade och impulshandlingar.

Igår tyckte jag att jag var smart och köpte de sista leksakerna på en internetbutik på nätet som brukar ha minst 25% lägre pris än leksaksbutikerna. Och det är ju ordinarie pris, ju. Fast eftersom jag visste att priset var lägre så är det ju samma sak som att gå runt i stan och jämföra. Och dessutom köpte jag en del bra att ha saker som var extra billiga. Det var väl det som gick snett egentligen och är anledningen till att jag inte ska utsätta mej för reor - jag köper alltid för mycket (fast ingenting onödigt). Nåja, jag beställde igår och paketet har redan kommit. Snabbt levererat, minsann.

Men nu ångrar jag faktiskt mitt felsteg...lite iallafall.

Kommentarer
Postat av: Maria

Får man fråga vad det är för leksaksaffär du handlar på?? Är ju inget fan av att handla i butiker utan försöker fixa det mesta på nätet och behöver bra tips:)

Jag förstår att det är jobbigt att bryta dina köpmönster, men tänk på att allt går inte att fixa på en gång så du behöver inte ångra ditt köp. Tycker det är ett stort framsteg att du ser ditt köpmönster och tar tag i det.

Sitter och gör nytt pynt till dig, blev inte nöjd med det förra... Presteraren är fullt närvarande hos mig just nu. KRAM

2007-12-12 @ 20:38:55
URL: http://livetsommaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0