spontan promenad

Blev sugen på att gå ut en sväng i kväll så jag tog mina julkort och Åsas pyssel som legat här "på tork" och knallade iväg. En härligt kylig vinterkvällspromenad som gjorde gott.

Jag känner mej fortfarande trött och väldigt ledsen nu när jag tagit kväller, men det går väl över. Min älskade make lämnar och hämtar barnen imorgon också så att jag får en riktig bara-vara dag.

5-åringen och jag har städat hennes rum i kväll. Det är mysigt att göra någonting tillsammans med bara ett barn. Vi passade på att möblera om lite också. Och nu bestämde hon att hon ska lägga undan alla pysselgrejjer när hon är klar. Vi får väl se hur det blir med det.

Nu ska vi ha glöggmys :)

Just ja. Jag hade ingen ångest alls under promenaden. Underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0