städhysteri

Strax efter tio igår kväll kom jag på att lekrummet ser för hemskt ut. Så då började jag städa inför dagens eventuella besök från jobbet. Och när jag var färdig där fortsatte jag av bara farten med kök och hall, trots att jag städat good enough tidigare på dagen. Det kan alltid bli bättre....

Gav upp efter elva någon gång och gick och la mej. Då var jag trött så jag somnade utan några orostankar inför morgondagen. I dag skulle jag bara plocka undan frukosten och dammsuga...men jag har ordnat kylskåpet, plockat ännu mer och...nu gav jag upp.

Jag ska strax hoppa in i duschen och sedan ta cykeln upp till vårdcentralen. (Jag mutade mannen med bilen så han både lämnar och hämtar barnen idag.)

Det jag är mest nervös för är väl att jag ska säga fel saker. Förra gången kom jag på hemvägen på att jag varit väldigt pigg och glad. För att dämpa nervositeten hade jag stängt av och skruvat på autopiloten. Inte så bra kanske...


Kommentarer
Postat av: Sus i dus

Vad är det su skall säga? Varför kommer de hem till dig? Nu blev det mkt frågor på en gång! Jag är liksom nyfiken bara! Hittade inte något OM det!
/sus

2007-12-19 @ 09:51:45
URL: http://sus68.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0