äntligen min säng

Hemma. Egen dator. Egen säng.
Skönt!
Men på något märkligt sätt så tycker jag att jag mådde bättre borta.
Trots alla ångestframkallande situationer.
Konstigt.
Eller kändes det bättre för att jag slapp allt som påminner mej om hur det varit och hur det brukar vara.
Kunde leva och vara i nuet.

Hemresan gick bra. Förutom superångest när vi kört fel. Allt som inte går som jag har tänkt blir jättejobbigt!
Stannade några timmar på Kreativum. Fullproppat med naturvetenskapliga experiment.
Toppen! Jag bara älskar experiment och finurliga tankenötter.
En bra påminnelse.
Tänker ju att jag valt helt fel i livet.
Men jag gillar ju tekniska grejjer.
Också.
Fast kanske inte lika mycket nu som då.
Eller så var det bara så att det var en säkrare väg att gå.

Kände verkligen av min press på mej själv att vara tillräckligt bra.
Bara MÅSTE lyckas med det jag tog mej för.
Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0