bra-tack-hjälp

Imorgon ska jag och familjen åka till syrran i Malmö. Kommer hem på måndag. Hjälp! Jag har nog inte tagit in det än - syrran ringde nyss och frågade om vi inte ville ha adressen. Jag hade inte ens tänkt på att vi inte hittar dit.

Tre vuxna och tre barn i en etta i tre nätter. Kan det gå bra??? Hoppas det! Bara vi får ungarna att somna så ska det nog lösa sej.

Bra:
- jag har varit full av energi idag
- jag har inte oroat mej inför resan
- nybakade bullar :-)

Tack:
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag och ingen annan
- tack för den här härligt regniga dagen!
- tack för sagostunden med barnen

Hjälp
- hjälp mej att klara av Malmöresan!
- hjälp mej att hantera eventuell ångest utan att bli irriterad och arg

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Får önska er en trevlig resa och trevliga dagar i Malmö.

2007-07-06 @ 00:15:03
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: malve

Tack! Trevlig helg till dej med.

2007-07-06 @ 09:53:51
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0