bra-tack-hjälp

Dagen har flutit på ganska bra.
Hade ångest i kroppen på förmiddagen men det försvann under dagen. När jag tänker efter så har det varit så sen jag ökade medicinen. Så det är bara att härda ut ett par timmar.

Kände stressen komma smygande vid ettiden, trots att det mesta var i fas. Men jag stressade inte upp mej på långa vägar så mycket som jag kan göra.  Och inte så långt iförväg heller. Så det var klart godkänt. Det måste ju få ta tid innan jag lärt mej reagera precis som jag vill.

Nu gnäggade hästen igen!  ??????

Bjöd på kycklingsallad, nybakat bröd och mammas dressing. Chokladtårta med jordgubbar till kaffet.
Min svärfar åt ingen sallad. Han tycker inte om tomater. Och om tomater kan man ju få tycka vad man vill. Men han tycker inte om tomater så mycket att han inte äter sallad som innehåller tomater. Det duger alltså inte att peta bort dem. Så larvigt! Jag tvärvägrar att göra specialsallad till honom. Så då äter han inget. Och det kan ju kvitta. Det är ju bara han själv som får lida för det beslutet.

Brorsan med familj stannade och åt kvällsmat oxå. Lilla bebisen var så go. Mini följde efter vart man gick med den lilla. Sött!

Första riktiga sommarkvällen ikväll. Härligt!

Bra:
- var ganska lugnt
- var trevlig mot svärföräldrarna
- gjorde god tårta

Tack:
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för alla år som jag levt
- tack för den här sommardagen

Hjälp:
- hjälp mej att bara vara
- hjälp mej att ta dagen som den kommer
- hjälp mej att prioritera egentid

Kommentarer
Postat av: Micke

Ah, va gött att det funkade bra idag - grattis :D !

2007-07-15 @ 21:34:14
URL: http://misjka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0