höstens aktiviteter

Vem vore jag om jag inte redan nu har planerat vad mina barn ska göra till hösten?

Min stora prinsessa har virvlat runt här hemma hela dagen. Så nu har vi anmält henne till dans.
Hon är SÅÅÅ lycklig! Hoppas bara att hon får en plats!
Dessutom vill hon nog fortsätta med sången. Hon sjunger i barnkör i kyrkan och tycker att det är jätteroligt.

Maxi spelar fotboll nu när det är utesäsong. Till hösten pratade han om att börja med innebandy.
Fotboll på sommaren och innebandy på vintern är väl en ganska bra kombination.

Dessutom ska båda gå i skridskoskola för tredje året. Den börjar i oktober. Båda tycker att det är kul och det är skönt med en aktivitet som de har tillsammans. Dessutom har jag värvat flera av mina kompisars barn, så det blir en trevlig stund under tiden på läktaren.

Det känns som en ganska lagom nivå, för oss alla. Och det är bara till dansen och skridskorna som vi måste köra bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0