huspyssel

Nu har vi satt igång med att lägga ner tid och pengar på vårt hus.
Mycket är småsaker som aldrig blivit av att vi har köpt / gjort iordning.
Och en del saker fattar jag egentligen inte varför vi inte har fixat.

Idag har jag, efter att vi har bott här i snart fyra år, köpt:
- dörrmattor
- ytterkrukor till två stora växter
- ramar till de fotografkort som kommit till när vi bott här
- skoställ
- nya blommor att ersätta två halvvissna med

Till en ringa kostnad har jag nu eliminerat några stora irritationsmoment i min vardag.

Så märklig man är. Inte undra på att jag inte trivs riktigt...

Imorgon ska jag nog hänga om tavlorna över soffan. Vi möblerade om för tre år sedan men tavlorna hänger fortfarande kvar som det passade då. Det ser jättekonstigt ut nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0