Ikea igen

Idag ska vi till Ikea igen. Men först ska vi göra oss av med vårt gamla skräp. Så det får nog bli lunch på Ikea idag. Det tycker barnen är skoj. Och vi vuxna, tja vi slipper ju laga lunch iallafall. Men vi ska inte handla till oss idag utan till min syster. Köksskåp till hennes säng.

Jag, mamma, brorsan och hans stora tjej ska åka till syrran i Malmö på söndag. Köra ner hennes grejjer som hon har i mammas förråd och hjälpa henne med flytten. Och effektiva som vi alla är i min familj kom vi fram till att det är smartast att handla hennes grejjer innan vi åker ner.

Malmö igen. Känns kul! Men jobbigt. Brorsan har väl lätt för att glömma bort mina problem. Jobbigt att behöva förklara sej hela tiden.

Mannen och Midi sover fortfarande. Maxi ligger i soffan och kollar på Mumin. Och Mini pusslar. Nu klarar hon ett 25-bitarspussel helt själv!

Igår fick jag värsta huvudvärken av koffeinbristen. Hoppas det blir bättre idag.

Kommentarer
Postat av: Nina på Johangården

Ni får ha en bra dag på Ikea!

2007-07-31 @ 13:28:41
URL: http://ninajohangarden.blogg.se
Postat av: Sandra

Jo, det där känner jag igen... Jag har ju varit sjuk så länge nu och eftersom jag funkar i vardagen så glömmer många bort att jag har mina problem. Kan ju inte spontanåka någonstans eller öht göra något spontant, då bara låser det sig för mig.
Så fort barnen sover ska jag uppa mina länkar :)
Kram!

2007-07-31 @ 14:07:51
URL: http://trebarn.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0