jag gjorde det!

Hemma igen. Det gick bra. Skönt att jag åkte dit iallafall.
Men Eldkvarn kunde jag lika gärna missat. Har inte lyssnat så mycket på dem så jag kunde inte texterna. Och det är helt omöjligt att höra vad Plura sjunger.

Det var en bit att gå från bilen. Usch, vilken ångest jag hade. Och mannen började prata gamla rödvinsminnen. Jag snäste av honom med någon sur kommentar. Jag orkar inte med en massa prat när jag har sådan ångest, måste fokusera för att ta mej vidare och tvinga mej att genomföra det jag fruktar.

Vi satte oss strategiskt ganska långt bak och långt ut. Ångesten gjorde sej påmind lite då och då. (Varför? Toaletter fanns och jag satt "fritt". Antar att det är de fåniga reglerna jag sätter upp för mej själv. Som idag: det är ok att gå på toaletten en gång, inte mer. Alltså satt jag och funderade på vilken tidpunkt som var bäst. Inte för sent - ville inte få ångest i kön, och inte för tidigt så att det blev för lång tid kvar tills konserten var slut.)

Vi gick när de började med första extranumret. Kändes skönt att komma därifrån innan rusningen ut. Och för min del var jag inte så intresserad av att höra fler låtar.

Största behållningen: en varm hand i min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0