min morgon

Vaknade av mej själv vid kvart över sju. Efter en usel natts sömn.
Tyckte det räckte med sovmorgon till åtta, jag kunde ändå inte somna om.

Låg och låtsades sova när familjen kom in och sjöng.
Fick massor av paket! :)
- En hel låda full med pyssel
- Pennor och skissblock
- Akvarellfärger och papper

Så nu måste jag börja med min egenuppgift...

Dukat frukostbord och sedan en stund vid datorn med riktigt kaffe i min nya mugg.
Eftersom jag ska sluta med kaffe har jag gått över till pulverdito.

I eftermiddag ska jag gå på stan med mamma. Och köpa en present.

När man fyller år får man välja vad vi ska ha till middag.
Min födelsedagsmiddag blir lax med klyftpotatis och avocadosås.
Jordgubbar och glass till efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0