ångestdag

För andra lördagen i rad har jag haft ångest nästan hela dagen. Jag hoppas verkligen inte att det ska fortsätta så här. Fick ta en attarax och efter lunch sov jag ett par timmar. Inte så kul på helgen när man vill vara med familjen.

Har haft en riktig slapparlördag. Bäst att passa på när vädret är så härligt dåligt!!!
Barnen har lekt med varandra nästan hela dagen utan att bråka. Bäst att lägga det på minnet. Jag kommer ofta bara ihåg kaosdagarna.

Nu har jag börjat katastroftänka om midsommar. Borde kanske träna på positiva målbilder.

Positivt:
- har haft en mysig familjedag
- har fått tagit mig en stund för mig själv med min bok
- var ute en stund trots att jag hade ångest
- har skrivit några inlägg på SPS-forumet

Tack:
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att det regnar
- tack för mina barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0