brodax igen

Om en liten stund. Ska ut och äta med tjejgänget. L ska köra och det är bra, för hon pratar hela tiden, så då hinner man inte tänka så mycket på att det är jobbigt.

Har sminkat mej oxå - för att höja poängen på kvinnligheten ;-)
Kom på varför jag nästan aldrig sminkar mej. På vardagarna går jag ju här hemma eller är hos någon kompis. Möjligen åker jag in till stan eller till nån affär en sväng. Det är inget jag brukar sminka mej inför.

Till lite festligare tillfällen är det ju dock lite kul. MEN. Nu när jag tänker efter så brukar jag aldrig hinna. Jag duschara och grejjar till håret lite snabbt. Sen springer jag runt och fixar med barnen, packar och sånt. Och i sista minuten tar jag på mej kläderna. Då brukar de andra redan vara på väg ut till bilen.

Det får bli ändring på det!!!! Måste prioritera mej själv mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0