en härlig kväll

Blev det. Lite blåsigt så vi satt inne, men vi fick ett fönsterbord så vi hade utsikt över hamnen och solnedgången.
Massor med fniss och tjejsnack!

De andra ville ta en glass och promenera runt och titta på båtarna.
Men det kände jag att jag inte ville. Inte när jag skulle hem över bron direkt efter.
Så det gjorde vi inte.

Imorgon är vi lediga. Begravningen är efter lunch.
Sen hoppas jag på några dagar hemma i lugn och ro. Jag har ett ganska stort behov av att vara ensam nu förtiden. Efter långhelgen hade jag längtat efter att vara själv idag, men så dök ju min syster upp. Ja, jag vet att jag kunde ha sagt nej men vi träffas ju så sällan eftersom hon bor i Malmö. Så jag ville ju gärna träffa henne oxå. Och så hjälpte hon mej med städningen. För tillfället har hon ingen egen lägenhet så hon tyckte väl det var lite kul. Inte mej emot. Jag la mej och vilade (somnade) en stund medan hon var här (vaknade vid fyra i natt och hade svårt att somna om).  Och hämtade tjejerna lite senare på dagis så att jag fick lite tid ensam iallafall.


Positivt:
- en glad kväll utan ångest
- har varit och handlat
- min syster har varit här idag

Tack:
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att jag har världens bästa syster
- tack för att jag har vänner

Kommentarer
Postat av: Kimmi

Hej Malve! Ville bara tacka för besöket på min sida!
Kul att du tittade in. Kom gärna fler gånger!
/Kimmi

2007-06-26 @ 08:43:31
URL: http://www.asiktskanonen.se
Postat av: Bara jag

Känner du att medicinen har börjat verka nu? Visst är ångestfria dagar SKÖNA!?? Det känns så galet härligt. Tyvärr har jag en molande ångest i kroppe idag, vill helst bara ligga under täcket, läsa en bok och gråta för mig själv. Ursch...bajsdag! Hur "var" din ångest innan? Lite molande hela tiden eller bara rejäla attacker ibland??

2007-06-26 @ 11:32:20
URL: http://mintrygghetcipralex.blogg.se
Postat av: malve

Jag tror att medicinen börjar verka. Jag har inte så mycket förväntansångest och ingen ångest på dagarna. Däremot dämpas inte panikångesten - ÄN!
Jag har mest "bara" haft panikattacker, men under våren har det mer ohc mer oxå blivit molande ångest. Mer och mer förväntansångest.
Ja, ångestfria dagar är härliga. Tyvärr brukar jag sällan tänka så mycket på dom...minns mest det jobbiga.

2007-06-26 @ 21:06:38
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0