min väska

som jag tycker är fin men slutade använda eftersom min man inte tyckte den var fin
har jag börjat använda igen.

och fått flera komplimanger

nästan lite synd

jag som höll på att träna mej på
att stå för min smak

vad tänker jag om en person som har en ful väska?
att den är dum i huvudet?
eller
att den har en kul personlighet?

Oftast det sistnämnada, aldrig det första.
Däremot har ju vissa hemsk smak genomgående.
Men de kan ju vara bra kompisar för det.

varför tror jag
att folk skull tycka mindre om mej
om jag har en ful väska?

eller
är det min kontrollperson igen:
jag är en person med god smak!
alltså
köper jag ingenting som jag inte är säker på att andra tycker är fint
eller
så måste någon pålitlig person godkänna mitt "osäkra" köp innan jag använder det.

jag kan ju inte riskera att gå runt och ha dålig smak!!!!


Nehej, skulle ju kolla saldot på kontot.
Ska köra bil till Coop och handla med min mamma.
Hon kommer snart hit för att åka med mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0