oj, har sovit tre timmar

Fick jättemycket ångest på förmiddagen (förmodligen medicinen) och tog en Atarax (ångestdämpande). Gick och plockade lite och sen gick jag och la mej för att vila. Vaknade efter tre timmar. Hoppas att jag kan somna ikväll!!!Maxi har haft en kompis här under tiden som jag inte hann träffa. Hi! hi!

Mannen tog barnen med sig till min brorsa, men jag följde inte med. Midi är hos H och badar i hennes pool. Båda hennes bästisar har pool, lyxigt. Läste nånstans att på flygfoton över samhällen syns det fullt med runda prickar mellan husen. Det är alla pooler och jättestudsmattor som varje barnfamilj med självaktning har. Vi har varken eller och kommer inte att skaffa det heller. Det blir bara massa tjat och pass.

Fy vad det är varmt idag - över 30 grader. Det gjorde ingenting att jag sov bort dagen. Men det var lite klantigt att höja medicindosen på helgen när man vill vara med familjen...

Nu har jag inte kört bil sen i måndags. Vi har inte varit någonstans och efter jobbet (mannens) har det inte funnits tid till att ut och köra. Hade tänkt köra till brorsan. Inte stressa upp mej över det nu!!!! När jag blir piggare och medicinen verkar kommer det att gå lättare. Terapeuten sa att om man går bakåt så går det mycket fortare att komma tillbaka igen, för man har gjort det förrut och vet hur man ska göra. Och nu har jag ju dessutom medicinen, som ska dämpa ångesten ohc panikattackerna.

Så det kommer att gå så bra så!

Jag tänkte på det där med mitt mål innan jag somnade. Jag hade verkligen bara målet att komma tillbaka till jobbet, inte att kunna leva som jag gjort innan. Jag försökte uppfylla kraven som andra ställer på mej istället för att känna efter själv. Naturligtvis vill jag tillbaka till jobbet, men eftersom jag var så inställd på det så gladde jag mej nog inte tillräckligt åt delmålen. Och terapeuten pratade hela tiden om att jag skulle belöna mej själv när jag gjort nåt bra, men det där har jag inte riktigt fattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0