så gick läkarbesöket

Läkaren blev lite överraskad, sa hon. Jag har ju varit tvärsäker på att jag inte ska ha nån medicin. Men hon tyckte det var ett bra beslut. Fick Citalopram, den billigaste antidep.medicinen. Hoppas att jag inte får alla biverkningar som står på bipacksedeln. Ska börja imorgonbitti. Det var bättre att ta medicinen på morgonen eftersom man kan få sömnproblem.

Kollade hB oxå och jag hade 127=jättebra. Då är det nog mitt allmänna tillstånd som gjort mej trött och lite yr.

Efteråt åkte jag hem till E som hade öppet hus för me&I. Köpte två tröjor. Satt och pratade och kom plötsligt på att det var en kvart kvar tills jag skulle hämta på dagis. Fick rusa! Kväll med tacos och vin för sista gången på länge. Fast på dagis hade dom jättekul och ville inte hem - var ute och hoppade i rockringar. Och på skolan spelade V fotbollsspel och ville inte heller hem. Suck och tjat! Gick dock bra utan några panikkänslor. Skönt att dom trivs iallafall!!!!Hellre lite jobbiga hämtningar än gnäll vid lämningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0