trött men kan inte sova

Var urtrött efter ett par nätter med dålig sömn, men kunde inte "sova middag" idag, trots att jag knappt orkade vara vaken. Jobbigt! Jag som aldrig brukar ha några sömnproblem. Kanske beror på medicinen.
Ikväll ska jag sitta uppe och vänta tills mannen kommer hem. I förrgår hade jag hunnit somna när han kom inklampande och naturligtvis vaknade jag och kunde inte somna om. Så i kväll håller jag mej vaken. Hoppas att han inte blir jättesen---gäääsp.

Jag har inte läst min halvtimme idag så jag får väl ta och göra det nu.

Kvällen blev förresten lika jobbig som jag anat.
Tre Trötta Trotsungar + Trött Tupplurslös Trettitreårsmamma = Totalkaos + TJAT

Positivt:
- lugn och skön mysmorgon utan tjat

Näää, kommer inte på mer

Tack:
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att det var svalare idag
- tack för att jag har min familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0