trötta barn och tjejträff

Har precis kommit hem från syjuntan med tjejkompisarna. Väldigt glatt och trevligt. Nästa gång blir det  sommaravslutning. Vi ska till en restaurang på Öland. Puh, va skönt! Började krypa i mej av ångest om nån skulle föreslå att vi skulle ta bussen från stan. (Jag har inte åkt buss sen jag försökte åka till jobbet med buss i höstas och fick världens panikattack.) Och med onyktert sällskap vågar jag inte köra. Men till Öland blir det bil.

Eftermiddagen var ett enda kaos av gråtande barn. Alla tre var jättetrötta idag. Ingenting var roligt och dom bråkade om allt. Dessutom höll Mini på att somna hela tiden så jag var tvungen att hålla koll på henne. Som tur var kom mannen hem precis i tid för matlagningen. Efter maten var alla jätteglada och dom två stora spelade GoGos (?) ute och ville knappt sluta leka när det var dax för dusch. Ibland förstår jag mej inte riktigt på barnen. Men det är kanske tur det...

Jag ändrar till tre saker att skriva under Positivt. Jättesvårt att komma på!!!!

Positivt
- körde bil till och från terapin
- var glad ikväll
- lagade god middag

Tack
- tack för att jag finns
- tack för att jag är jag
- tack för att jag har vänner
- tack för att vi har rent vatten i kranen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0