vad behöver jag för att må bra?

Har funderat lite mer och bestämt mej för att utgå ifrån vad jag behöver, istället för vad jag ska uppnå, när jag sätter mina mål. På så sätt borde jag väl undvika att känna mej stressad. 

För att må bra behöver jag (i stort sett) varje dag:
- bra mat
- motion
- frisk luft
- vara med barnen
- en aktivitet bara för min egen skull
- min blogg

Barnen går på dagis/fritids i två veckor till. För dessa veckor blir målet:
- lämna o hämta barn + handla vid behov = frisk luft och motion
- min egen aktivitet: läsa böcker (skönlitteratur) minst 30 minuter per dag
- skriva i bloggen varje dag

Dessutom har jag två väldigt ångestladdade saker att göra: midsommar och en begravning, som säkert kommer att ta mycket energi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0