dagens lämning

Idag gick det förresten superbra när mannen skulle ta barnen till dagis.
Jag klarade mej utan någon stress men å andra sidan hjälpte jag knappt till idag.

Låg i sängen och gav goda råd, bara.
För det är ju rätt mycket att tänka på när man ska få alla tre klara samtidigt. Plus sej själv.
Man kan ju inte ta en sak i taget för då tar det en evig tid.

Som vanligt var minstingen klar först. Hade tagit på sej ytterkläderna långt innan övriga ens kommit ut i hallen.
Stora dottern är alltid sist. Om man inte håller stenkoll på henne så flummar hon iväg. Om inte sonen får spelet förståss. Då är han sist.

Och nu får jag sätta fart om jag ska komma i tid.

Kommentarer
Postat av: maria

Hihi, jo, jag minns när de tre äldsta var små och man skulle få dem klara... Lagom när jag var klar med den minsta och genomsvettig själv så hade den äldsta klätt av sig igen och så spann det runt:))) Man kan ändå minnas det med ett leende men det var nog inte så många smil när man stod mitt i det....

Ha en bra fredag! Kram

Postat av: malve

Får väl se fram emot alla fina minnen jag kommer ha av det om tio år då ;) kram:)

2007-11-09 @ 21:19:45
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0