förmiddag med tv-program

Jag har tillbringat hela förmiddagen framför datorn, och tittat på TV-program som jag vill se.
Borde nog ta reda på hur jag kopplar upp mot TV:n, det är lite tradigt att glo på datorn.

Eftersom jag inte vill se på TV i onödan så läser jag heller inte TV-tablåerna. Och missar således alla godbitar.
Så jag förlitar mej på de tips som jag får från andra bloggare.

Tack Fru Fundersam för tipset om Marcus Birros möte med Tomas Tranströmmer.

Och tack Isolde för tipset om Ambres. Missa inte de andra klippen som finns på svts hemsida.
Ikväll ska jag titta på den igen, på TV:n. Det kändes som att han talade rakt in i hjärtat. Bekräftade det som jag håller på att se hos mej själv, och de upplevelser och ställningstaganden jag gjort angående religionen.

(Klicka på länkarna så kommer ni till deras bloggar där de länkar till programmen.)

Nu är det lunchdax och sedan blir det nog en tur till Ikea. Eller fönsterputsning. Har inte riktigt bestämt mej än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0