knäckelunch klockan tre

Vid halv ett gick jag och la mej en stund. Och vaknade klockan tre. Så skönt. Men så bråttom det blev. Jag fick slänga i mej ett par mackor och ta bilen till dagis.

Och ändå är jag lika trött som vanligt. Jag har varit lite rädd för att sova på dagarna, tänker att jag kan få fel dygnsrytm. Men jag har nog större sömnbehov just nu. Jag kanske ska prova med att gå och lägga mej direkt när jag lämnat på dagis (istället för att dricka kaffe för att piggna till). Märker jag att det blir tokigt med nattsömnen (om det kan bli så mycket värre än vad det är) så är det ju bara att skippa sovandet.

Nu har min älskade make precis röjt ett måste ur vägen. Han har strukit dotterns pärlplattor. Som jag har lovat stryka hela veckan...men det har inte blivit av. För när jag tar fram strykbrädan så har jag en del annat som ska strykas också.

Nu ska vi mysa med en apelsin och sedan blir det sängen för min del.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag har gjort ett eget barbamama halsband ikväll! Titta in och säg vad du tycker. :D

2007-11-29 @ 23:07:25
URL: http://sotnosen.blogg.se
Postat av: Charming man

Vad ska ni göra på nyår?

2007-11-29 @ 23:24:40
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0