såklart gick det bra...

Lyckades faktiskt ganska bra med att fokusera på en sak i taget.
Och när jag kom till den motorvägsbiten som jag inte vågat mej på tidigare fick jag en lätt euforisk känsla!
Jag skulle mycket väl ha kunnat fortsätta ut till brorsan.

Väntrummet gick också bra. Jag var i god tid och det var inte många före mej. Och den barnmorskan som jag fick hade jag när jag väntade 5-åringen. Roligt att träffa henne igen!

Nu ska jag ta tag i min terapiläxa. Har en tendens att skjuta upp den till sista minuten och det blir ju lätt lite stressigt.

Coop gick förresten också bra. Trots att jag inte hade några växelpengar till toaletten med mej.
Eftersom jag klarade av handlingen idag så skulle jag kunna åka till Ikea imorgon.
En bra belöning efter en duktig förmiddag :)

Kommentarer
Postat av: Di

Kändes väl skönt! Eller hur, tänk, vad det kan hända saker som barnmorskan..du mötte, det var ju fantastiskt roligt! Bara av att du släppte lite i din vardag, så hände allt detdär härliga!
Kram!

2007-11-07 @ 22:28:49
URL: http://diqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0