sjuk son

Sonen är hemma från skolan igen. Det är samma förkylning som spökar, men nu har han ont i huvudet. Han fick följa med mej till provtagningen idag. Med stora begrundande ögon tittade han på alla provrör som fylldes med blod. Nu blir jag ordentligt analyserad :) 

Jag hade tänkt sova en stund idag, får väl sätta på en film till sonen framåt eftermiddagen. I natt låg jag vaken till tre. Tankarna snurrade i huvudet och jag lyckades inte med avslappningsövningarna. Till sist gick jag ut i köket och drack ett glas mjölk. Sedan somnade jag gott.

Källarröjet kom av sej igår. Det var stopp för inlämning av möbler (som tur var ringde jag först) så nu vet jag inte hur vi ska göra. Är inte så sugen på att ha dem kvar i källaren men orkar inte sälja dem heller. Slå sönder känns ju trist....vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0