sovmorgon

Idag känns det bättre, fast jag är som vanligt trött. Sovmorgonen hjälpte inte särkskilt för jag hade svårt att somna om.

Kvällen blev faktiskt bra. Jag hann med lite vila innan de kom så jag var iallafall lite piggare. Och ångesten släppte när vi väl satt och åt. Skönt!

Idag ska vi åka över till Öland och shoppa lite. Det blir nog jag som kör. Jag kan trots allt inte släppa det där med att köra tre gånger i veckan. Och om jag passar på i helgen så behöver jag inte klämma in det under veckan.

Försöker lura mej själv med att vi ändå ska åka hit eller dit. Men egentligen är det ju så att det är jag som föreslår olika aktiviteter för att fylla kvoten.

Idag är det mulet och töväder så snön försvinner nog. Lite trist, det var så himla fint. Men å andra sidan kan vi kanske cykla till dagis på måndag. Och jag vill nog in en tur till stan i veckan. Då känns det ju bättre om det är barmark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0