tonårsfasoner

Idag sov jag till klockan elva. Nu har jag precis ätit frukost, så det blir nog ingen lunch idag.
Turligt nog ska mannen hämta barnen, annars hade jag nu känt mej stressad. För vad? För att jag ägnat förmiddagen åt att sova i kapp?

Jag var vaken en liten stund när barnen skulle till dagis. En sovande mamma är alltför lockande för de små mammagrisarna.  Ja, äntligen har de blivit lite mammiga. Fram till nu har det bara varit pappa som gällt för de små liven. Jag försökte få minstingen mammig, men det misslyckades. Men nu är det ofta bara mamma som gäller. Mysigt på ett sätt, men det var rätt skönt när de var pappiga.

Jag var vaken, men jag gick inte ur sängen. Lämnade med varm hand över allt ansvar till mannen.
Guldstjärna till mej!!!

Kommentarer
Postat av: Auriana

Den där mammigheten är mysig i lagom mått *fniss*
Själv har jag inte sovit så mkt som jag borde.
Ska nog försöka att iaf vila en stund snart.
Finns en miljon *borden* men tänker BARA hänga tvätten nu..
Ha det så gott vännen o var rädd om dig
Auriana

2007-11-26 @ 12:06:24
Postat av: Maria

Här kommer en guldstjärna från mig också!! Kram

2007-11-26 @ 13:35:26
URL: http://livetsommaria.blogspot.com
Postat av: Stina

Det låter underbart! Härligt att du kunde ligga kvar, och låta mannen ta över!

Kram!

2007-11-26 @ 14:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0