brrrr...

Idag hade jag nog behövt både mössa och vantar.
Det var riktigt kyligt ute. Men solen har redan kikat fram och värmer skönt.

På tal om mössa. Tänkte inte på den stundande vintern när jag klippte mej. Utan hår på sidorna ser jag riktigt fånig ut i mössa. Men hellre det än att frysa. Kanske ska köpa mej en ny fin.

Funderar på om jag ska träna onsdag och fredag istället. Och passa på att vara ute i trädgården idag när det är så härligt väder. Frukten behöver plockas ner, och de sista träden beskäras.
I år har alla päronträden burit rikligt med frukt. Så nu är barnen utleda på päron. Jag ska nog frysa in de sista så att vi kan gå över till äpplen istället. Det märks stor skillnad i matkassan under höstmånaderna när vi har gratis frukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0