dagen så här långt

Idag på morgonen sa jag på dagis att jag kanske hämtar lite senare (jag har tid till fyra, men "måste" hämta vid tre - tycker jag). Jag kände att det kunde bli en stressig eftermiddag annars.

Har ju slutat med kaffe så jag behövde inte stressa hem för en kopp innan stan. Mitt pulverskräp kräver bara 1,5 timmars hemmavaro efter intagande.

Var trött och sov en stund. Ställde klockan.
Vaknade, gjorde mej i ordning och åkte in till stan.
Gick ett par ärenden innan jag träffade mitt sällskap.
Ingen stress. (Min svägerska är ALLTID sen, så jag känner inte det där enorma behovet av punktlighet.)
Vi åt en lugn och god lunch.
På hemvägen stannade jag i skoaffären.
Ingen stress eftersom jag inte behövde passa dagistiden.

Väl hemma bestämde jag mej för att meditera.
Efter en stund blev jag så trött att jag knappt orkade hålla mej upprätt.
Avbröt meditationen och la mej och vilade en stund.
Var på dagis 15.20.

Klart godkänt så här långt alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0