eftermiddagsplan

Skulle vila en stund och sov i en och en halv timme. Ojsan!
Observerar mina tankar.
Nu har jag eftermiddagen utstakad. In i minsta toalettbesök.
Bloggen, Andningspaus, Toa, Promenad, Meditation, Trädgården, Dagis, Plocka, Sången, Affären, Bibblan, Hämta på sången, Hem, Äta, Natta, Mannen, Blogga, Läsa, Sova.

Och är det något som stör det där så blir jag nog irriterad. Och stressad. Känner mej stressad redan nu när jag sitter här. Måste boka stugan också...

Och sen jämför jag hela tiden den verkliga tiden mot den planerade. Och ligger jag efter blir jag stressad. Även om det är marginal till de  viktiga passatidenhållpunkterna.

Stöööön.


Kommentarer
Postat av: Christina W

Sån planering har jag också men jag känner snarare att jag får en massa gjort och om jag missar någon tid så ser jag över vad jag ska göra framöver och ser om jag kan ändra något där.

2007-10-04 @ 13:57:35
URL: http://metrobloggen.se/godmat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0