god natt

Sitter vid datorn och väntar på att min man ska komma hem från jobbet. Han åkte till jobbet direkt efter föräldramötet på dagis. Förmodar att det blir sent, så jag ska gå och lägga mej med en bok.

Velade lite om huruvida jag skulle gå på föräldramötet eller inte. Allt kändes jättesegt i eftermiddag. Beslutade mej ändå för att gå, hade ju ordnat barnvakt och allt.
Och det gick jättebra! Jag satte mej till och med längst in idag! Det höll på i 2,5 timmar. Ganska länge. Och jag hade ingen ångest, bara lite orostankar som ploppade upp med ojämna mellanrum.
Skönt med en bra avslutning på den här dagen!!!!

I morgon ska mannen lämna barnen, så jag får en hemmaförmiddag. Jag känner att jag behöver det.

Kommentarer
Postat av: Luna

Själv får jag ångest bara jag hör ordet möte. Inte panikångest utan bara en oerhört stark olustkänsla som sträcker sig från mafe långt upp i halsen, och det kryper oftast i kroppen hela tiden tills mötet är slut. Det gäller jobbmöten och föräldramöten. Andra möten är ok.
Hoppas din hemmaförmiddag blir bra.

2007-10-03 @ 07:40:20
URL: http://lunanimbus.blogg.se/
Postat av: malve

Svältfödd på sociala kontakter kan jag tycka att tanken på möten är ganska lockande. Men inte när det närmar sej...
Det blir nog en bra förmiddag, trots allt.

2007-10-03 @ 08:34:16
URL: http://malves.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0