grötmiddag

Jag skulle en sväng förbi apoteket innan dagis. Men det strulade ju. Jag hämtade barnen i godan ro. När vi var på väg hem ringde mobilen. Det var min man som undrade var vi var. Det var bara en halvtimme kvar tills barnen skulle åka till skridskoskolan, och då skulle de hinna äta innan.

Det hade jag helt glömt bort.
Mannen satte igång att koka gröt. Så det fick bli en enkel måltid ikväll. Men det går ju bra ibland.

Att jag bara kunde glömma bort att det var måndag. Minnet är inte som det borde vara... nåja, nu slapp jag ju stressa iallafall.

När de andra kommer hem från skridskorna ska jag gå på Yoga. Det ska bli skönt. Och sen är det äntligen läggdax igen. Trots att jag sov en timme i eftermiddag är jag jättetrött. Helgen har ju varit jobbig. Ingen vila på två dagar. Det tar väl på krafterna, antar jag. 

Kommentarer
Postat av: Di

Bra att de fick gröt..och du slapp stressen..det var väl skönt? Hoppas du hade en underbar yogastund och att du kunde njuta!
Kram och ha en skön kväll...ge maken en extra liten kram i kväll..från mej.. :)

2007-10-22 @ 18:53:58
Postat av: Anna

Låter hälsosamt! :)

2007-10-22 @ 19:59:40
URL: http://justmeanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0